dimarts, 26 de maig del 2009

I el nom?

Bé, fins ací hem parlat de les cançons que van a gravar (o al menys ningú va desmentir el llistat de cançons que jo vaig suposar), de les dates, hem vist fotos...

Però i com està el tema del nom? Jo no sé si ells ja tenen pensat algun nom o no. Però aquesta entrada és perquè cada svaddicte done una idea per a batejar el nou CD sva. I qui sap? Tal volta algun els mole i acaben emprant-lo...

Jo vaig a dir el meu. No és el nom que jo li posaria al CD. Això està clar. De fet, és un nom prou horrible. Però com vaig somniar que feien un concert a Dénia i ja venien el tercer disc i jo el comprava, vaig a dir el nom que li havien posat: SVA-3.

Sé que és ridícul, però en el somni a mi m'encantava. Com era un joc de paraules entre Sva-ters i Sva-tres i damunt era el tercer disc... Total, que el meu subconscient no dóna per a més.

I vosaltres que penseu? Alguna idea original i sva per al nou disc?

15 pensaments sva:

Anònim,  29 de maig del 2009, a les 20:46  

Ahi van les meues propostes:

Capítol III: ací estem de nou...

SVA-lvagisme (joc de paraules també)

III part: que continue la festa!!!

bo, iwal 1 poc garrulos pero es el 1º q m'ha vingut al cap, ale a vore les vostres propostes!!

agur familia!!

Mel,  30 de maig del 2009, a les 11:25  

Vinga xiquets i xiquetes animeu-se i participeu al blog que sinó no te gracia.....a mi m'agrada el de sva-3 es gracios....Svaman teu estas currant, esperem que la gent responga, que jo se de molts que lligen el blog pr no participen, no se pq....va fills de putes, aporteu algo !!!!!!!!!

dolçoreta,  30 de maig del 2009, a les 12:56  

Pa començar, vaig a proposar "Paterdox". Per què? Perquè és la paraula eixa de seguretat que em demana per poder deixar un comentari.

I ara, pensant un poc més...

Un poc més...

No se m'ocurrix res. A vore estos:
- Svastyle
- Berlangastyle 2
- El Berlangastyle era millor
- Putxero-Maxi-Disco-Sva [què millor que eixe?]
- Encantadors de culebres

Aluna frase guapa d'alguna cançó de les noves

Ja m'he cansat de pensar.

Siriuseta,  30 de maig del 2009, a les 19:20  

Jo clarament em quede amb Sva-3... A més seria un bonic homenatge a Svaman que s'ho mereix ^^

svaman 30 de maig del 2009, a les 19:49  

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Per què em fas això, Siriuseta?? Però si és un nom horrible.

Confiem en que els sva tinguen el seu bon gust habitual. Encara que el nom "Berlangastyle" és difícil de superar, crec jo.

svaman 30 de maig del 2009, a les 21:29  

Per cert, quan este post vaja baixant perquè vaja posant nous, he deixat ahi a l'esquerre una espècie de "xat" perquè continueu comentant quins noms us agradarien, o comentar el que us done la gana.

dri,  31 de maig del 2009, a les 23:35  

jo vote pel Putxero-Maxi-Disco-Sva!

Dani cr 1 de juny del 2009, a les 13:04  

Es evident que el nom l'han de posar els membres sva, ja que estan inmersos al disc i ningu millor que ells coneix l'esperit i les gracies del disc, pero en absolut em pareix mala idea, tot per riures.

Aci van: El sexe dels umasaures
La grava no reballa
El suc tocat

Anònim,  3 de juny del 2009, a les 21:06  

el suc torrat??????????????????

Anònim,  3 de juny del 2009, a les 21:06  

perdo, tocat, però igualment, a que ve?

Dani cr 3 de juny del 2009, a les 23:05  

Les altres dos tampoc tenen molt de sentit! xD. Pero es tractava de juntar paraules que em venen al cap quan recorde un concert sva. jajajja. Tot per riures no? Animem asquest tema que pot ser interesant recollons!

Dani cr 3 de juny del 2009, a les 23:08  

Si vols, t'ho explique. Lo de suc es per els ritmes latins i perq el suc tambe es l'esencia d'algo. En aquest cas la esecia de la festa es la musica. Per altra banda, tocat, perque els seus concerts certament tenen una part de bogeria i sobre tot ALCOHOL. Explicat. jajaj

Dani cr 3 de juny del 2009, a les 23:10  

Per favor, no em demanes que explique els altres ,xD

Anònim,  8 de juny del 2009, a les 16:31  

ara em queda tot mes clar ^^

Joan,  15 de juny del 2009, a les 14:10  

ufff Sva-ters ! Quants anys ... Als concerts amb el bidet, que us en vam trencar un ! Després de tanta cassalla jajajaj Quins records més bons. M'alegra que l'sva continue, a veure si tinc l'honor de tornar a vore-vos en algun lloc.

"Ni carrofur ni prika, a ca Pepica" jajajajaj

Del nom ni idea xD Ja se vos ocorrerà alguna cosa segur, imaginació no vos en falta !

Powered By Blogger

  ©Template by Dicas Blogger.