dimarts, 9 de juny del 2009

Una pindoleta (ACTUALITZAT)

Ja no podia aguantar més. Esta nit he anat on tenen tot gravat i m'he posat jo mateix a mesclar-ho tot i treure les cançons. Ja us les passaré poc a poc. De moment, ací teniu una mostra de "Canvi climàtic", perquè gaudiu de bona música... i debades!



PD: Vinga, que la lletra de Suéltala ja està quasi. Dani, continua així!

PD2: I si tens temps, la lletra de "Canvi climàtic" s'entén molt millor...

ACTUALITZACIÓ: Molt bé, Dani. Ací està la lletra amb els buits ja plens. Falta una paraula, que és facil però no arribe a pillar.

No volies calor? Pues pren dos tasses.
Fes el favor i enxufa el aire però ja.
Les autoritats diuen que cal fer canvis,
ací tot continua igual.

Cremem motors, roten les vaques,
i anem a la lluna i no tenim cotxes solars.
CO2, efecte hivernacle.
Canvi climàtic global.

Ai què calor! Ai! Què calor!
Se mos apega el ventre mentre fem l'amor.
Ai què calor! Ai! Què calor!
Este canvi climàtic està tornant-me boig!

Calor i sexe!
Calent anava ahir, però és que hui vaig a foc.

Calor i sexe!

9 pensaments sva:

Dani cr 9 de juny del 2009, a les 18:35  

La veritat es que el temps no me sobra perque estic de selectiu, pero em relaxe trent les lletres, jjajja. Crec que vaig a estudiar per fer-me d'estos del gran hermano que subtitulen lo que ningu enten. Despres de superar aquesta prova...

Tal vegada no siga bona idea perquè l'altre dia em vaig llegir el follet de berlangastyle i em vaig donar compte de que hi havia coses que m'havia inventat, però bé, a qui no li ha pasat això en alguna cançò sva? xD. Sense anar més lluny, la primera vegada que vaig sentir Sueltala! crec que era la versió del Cabanyaloween, en lloc de:

Bromes per conjurar el neguit
que és un cuquet que no para de furgar

Vaig entendre:

Dones! per tots plenen els llits... jajajjaj

Per cert, ja he deixat l'inici de canvi climatic al post anterior.

svaman 10 de juny del 2009, a les 0:53  

Jajaja. Tu al menys entens alguna cosa. Jo sóc un negat. Si a València ni vaig entendre que deien "Calor i sexe"...

Per cert, Mel o qualsevol que ho sàpiga segur, a "Suéltala" diuen:
"i tu una culebra. Canta, xicon."
o
"i tu una culebra encanta xicons"??

Dani cr 10 de juny del 2009, a les 1:48  

cotxes solars!

Tambè m'ha durat poc l'adivinança, i deies wue tenies mal oit.

Mel,  10 de juny del 2009, a les 13:11  

Ai què calor! Ai! Què calor!
Se mos apega el ventre mentre fem l'amor.
Ai què calor!ESTE CANVI CLIMATIC ESTA TORNANT-ME BOIG, CALOR I SEXE,
CALENT ANAVA AHIR PR ES QUE HUI VAIG A FOC....

VINGA QUE EN EL VIDEO DE ALCASSER QUE HI HA A SVAMANIA S'ENTEN PROU...

Es el que diu el Anònim....Encanta xicons!!!!

Dani cr 10 de juny del 2009, a les 14:37  

Ei, i dic jo? açò no valdra ningun puntet? que vull acostarme a els meus contrincants ¨¨

svaman 11 de juny del 2009, a les 10:06  

jejejej, això no val. Podia haver donat algun puntet, però deuria haver avisat abans. Però ho tindré en consideració en cas de futurs empats.

Siriuseta,  15 de juny del 2009, a les 0:13  

Svaman, eres el meu heroi. M'acabes de dir com acabar el mural xD

Powered By Blogger

  ©Template by Dicas Blogger.